sobota, 22 czerwca 2013

Już czas...

Chyba już czas by zabrać się za prowadzenie bloga. Nigdy nie miałam do tego weny, aż do teraz, czyli do czasu, gdy przygotowuje się do wielkiego kroku- wyjazdu do STANÓW jako au pair. Zabierałam się za to bardzo długo, odkładałam każdą najmniejszą rzecz i teraz budzę się z ręką wiesz gdzie, gdy inne dziewczyny mają już rodziny.
Wybrałam 2 biura Cultural careAu pair in America. Chyba najważniejszą rzeczą do tej pory było dla mnie to, że nie trzeba było wpłacać zaliczki. Aplikacja w cc dzisiaj dobiegła końca, wgrałam filmik i tylko czekam na akceptacje, do apia brakuje mi referencji, które są tylko kwestią przepisania (ale muszą być osobiste). Przygodę chcę zacząć sierpień-wrzesień, a właściwie jak najszybciej mi sie uda, no i czekam na paszport, błyskotliwa ja podanie złożyłam wczoraj.
Jeśli jakiekolwiek rodzinki pojawią się na moim profilu chce je tu opisywać i pokazywać moje życiowe porażki związane z wyjazdem.
(bym wstawiła filmik, ale się wstydzę :) ) 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair! Mam nadzieję, że znajdziesz szybko wielu czytelników, a Twój blog stanie się miejscem ciekawych wspomnień z wyjazdu! Dzięki za dodanie buttonu i nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia we wszystkim, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń